mandag 16. november 2009

Julegave til meg selv...

Nå har jeg hatt lyst på dette settet fra Knit Pro i over et år. Og i dag falt jeg for fristelsen, og kjøpte mitt eget Knit Pick Luksussett...

Luksussett
Dette er settet for deg som strikker mye. Her har du nesten alt du trenger og du kan fylle på mer etter hvert. Her finner du de mest brukte pinnestørrelsene og vaiere i flere lengder.
Settet inkluderer:
En luksuriøs samlemappe til å samle alle delene i.
Pinner nr 3 ½, 4, 4 ½, 5, 5 ½, 6, 7 og 8
4 vaiere i lengdene 60 – 80 - 120 og 152 cm
2 sett med stoppere og «nøkler»
1 sett pinneanvisere
1 pinnemåler
6 plastlommer

Weee! Har ikke fått pakka det opp enda. Men jeg gleder meg til å prøve! Har hørt mye skryt om disse strikkepinnene... Og jeg regner med jeg må fylle på med strømpepinner etterhvert, hvis de virkelig holder alt de lover...

Så etter nesten ei uke med sjuke unger, så ble det rene julaften i dag ;-)

Ingen kommentarer: